امداد کرج 24
امداد خودرو کرج و مکانیک سیار

امداد خودرو فردیس کرج – شبانه روزی

امداد خودرو فردیس کرج

اگر خودرویتان دچار نقص یا مشکل فنی شده است که باید تعمیر و بررسی شود، یا نیاز به انتقال خودرو و یدک کش دارید امداد خودرو فردیس کرج در خدمت شماست.

تیم امدادی کرج24 از بهترین و زبده ترین افراد در زمینه تعمیر خودرو، حمل و انتقال خودرو، رفع مشکلات مختلف و… تشکیل شده است.

پشتیبانی ما به صورت 24 ساعته آنلاین و آماده ثبت درخواست شما و انتقال به تیم فنی جهت حضور در محل و حل مشکلتان می باشد.

امداد خودرو فردیس

برای اینکه امداد خودرو فردیس را بیشتر بشناسید بهتر است با برخی از خدمات ما آشنا شوید.

پنچر گیری: بسیاری از مواقع شده است که در حال رانندگی به سمت محل کار، منزل یا … هستیم و ناگهان با پنچری لاستیک خودرو مواجه می شویم.

اگر زاپاس داشته باشیم کارمان خیلی سخت نیست و می توانیم زاپاس خودرو را به جای لاستیک پنچر ببندیم، اما زمانی مشکل به وجود می آید که زاپاس همراهمان نباشد یا آن هم بنچر باشد.

در این صورت باید پنچری لاستیک را بگیریم که به صورت ساده و راحت آن هم در جاده قابل انجام نیست، اما می توانید این کار را به تیم امداد خودرو کرج بسپارید تا در سریع ترین زمان پنچری لاستیک را برایتان رفع کند.

امداد باطری: برخی اوقات به دلایل مختلف باتری ماشین دچار مشکل شده که نیاز به تعمیر یا تعویض دارد، این بخش از خودرو با توجه به اینکه به صورت ساده قابل تعمیر یا تعویض نیست و نیاز به تخصص و ابزار دارد توسط خود فرد آن هم در مسیر به راحتی قابل انجام نیست، تیم های امدادی این کار را به شکلی سریع و راحت برای شما انجام خواهند داد.

سوخت رسانی در راه: ممکن است در فیلم ها دیده باشید که افراد با اتمام سوخت و در دست گرفتن یک ظرف از دیگر رانندگان درخواست دریافت سوخت کرده که معمولا یا به آن ها کمک نمی شود و یا این اتفاق سخت انجام می شود.

از این که بگذریم باک برخی از خودروها جوری طراحی شده که به آسانی نمیتوان از سوخت آن خارج کرد و به دیگران داد. تیم امداد ما به راحتی برای افرادی که نیاز به سوخت دارند و سوختشان به اتمام رسیده است یا سوخت مهیا کرده یا خودرو را به پمپ بنزین و مراکز سوخت نزدیک منتقل می کند.

مکانیکی سیار: اگر هر بخشی از خودرویتان به هر دلیلی دچار مشکل شده و روشن نمی شود یا قابل حرکت نیست، تیم امدادی ما با داشتن تعمیرکاران سیار در کنار شماست، مشکل شما هرچه که باشد تعمیرکاران تخصصی ما در محل مشکل را بررسی و به شکلی سریع آن را تعمیر و حل می کنند.

یدک کش و انتقال خودرو: ممکن است خودرویی تصادف کرده باشد و این خودرو روشن نشده یا قابل حرکت نباشد، در این صورت لازم است تا توسط امداد خودرو از محل تصادف به جای دیگر منتقل شود.

برخی اوقات ماشین نیاز به تعمیر اساسی دارد یا اینکه مالک می خواهد از گارانتی و نمایندگی خودروی خود جهت تعمیرات استفاده کند، در این صورت تیم امدادی خودرو را به محل و مرکز مورد نظر راننده انتقال خواهد داد.

این موارد تنها قسمتی کوچک از خدمات تیم امداد کرج24 می باشد.

هزینه ارائه خدمات

هزینه های دریافتی توسط امدادکرج بر اساس نرخ مشخص شده اتحادیه صورت می گیرد.

سوالات متداول امداد خودرو فردیس

زمان لازم برای تیم امداد، تعمیرکار و… تا محل چقدر می باشد؟

با تماس شما ما افراد و وسیله مورد نیاز را روانه محل مورد نظر خواهیم کرد، با توجه به استقرار تیم ما در کرج، امداد رسانی به سریع ترین شکل خود صورت خواهد گرفت.

تماس با کارشناس