امداد کرج 24
امداد خودرو کرج و مکانیک سیار

امداد خودرو کرمان موتور کرج

امداد خودرو کرمان موتور کرج

تمامی خدمات امدادی، تعمیر در محل و… برای برند کرمان موتور به شکل حرفه ای در شهر کرج توسط تیم امداد کرج 24 با عنوان امداد خودرو کرمان موتور کرج به صورت 24 ساعته انجام می شود.

شماره امداد خودرو کرمان موتور کرج

09102675198

در هر ساعتی که نیاز به دریافت خدمات داشتید کافی است شماره را در تلفن خود وارد کرده و با ما تماس بگیرید.

آشنایی با کرمان موتور

یکی از بهترین و بزرگ ترین شرکت های وارد کننده ماشین های روز در کشور ما کرمان موتور است. کرمان موتور در سال 73 تاسیس شد و از آن سال به واردات و ساخت خودروهای مختلفی روی آورده است.

شرکت هیوندا برای ساخت چند سری مختلف از ماشین های خود با کرمان موتور نسبت به همکاری اقدام کرد. که با بالاگرفتن تحریم ها علیه ایران ادامه همکاری ممکن نبود و این همکاری به پایان رسید.

با امضای برجام همکاری دوباره این دو شرکت از سر گرفته شد، اما پس از مدتی با شکست این توافق دوباره همکاری دو شرکت قطع و به پایان رسید.

خدمات امداد خودرو کرمان موتور کرج

برای هر خودرویی ممکن است مشکلات مختلفی به وجود بیاید که مالک و راننده آن قادر به حل مشکل نباشد. به همین دلیل تیم های متخصص در این زمینه با به کارگیری دانش و ابزار خود نسبت به حل مشکل اقدام خواهند کرد.

اگر شما هم یکی از خودروهای برند کرمان موتور را دارید می توانید از خدمات امداد خودرو کرج در جهت رفع مشکلات خودروی خود استفاده کنید.

برخی از خدمات مجموعه ما:

  • رفع تمامی اشکلات و نقص های برقی و الکتریکی خودروهای مختلف
  • بررسی تمامی اشکالات فنی ماشین و رفع آن ها
  • حمل و انتقال سوخت مورد نیاز خودرو در صورت اتمام سوخت
  • انتقال تمامی خودروهایی که نیازمند تعمیر در تعمیرگاه یا انتقال به نقاط دیگر شهر خواهند داشت
  • رفع مشکلات قابل حل ماشین در محل پارک خودرو به صورت سریع و در محل
  • و بسیاری دیگر از خدمات مورد نیاز برای خودروهای مختلف

مزایای استفاده از امداد خودرو چیست؟

با استفاده از خدمات امدادی خیالتان از بابت تعمیر صحیح خودرو راحت می شود. چرا که تعمیرکاران زبده و متخصص کار شما را انجام خواهند داد.

همچنین تمامی هزینه هایی که از شما دریافت می شود بر اساس نرخ های مصوب اتحادیه می باشد. این موضوع باعث کاهش نسبی هزینه تعمیر خودروها می شود.

امداد خودرو کرمان موتور کرج تمامی روزهای هفته و 24 ساعته آماده بررسی و رفع تمامی نیازهای امدادی شما در هر کجا از شهر می باشد.

تماس با کارشناس