امداد کرج 24
امداد خودرو کرج و مکانیک سیار

امداد خودرو بهمن موتور کرج / 09102675198

امداد خودرو بهمن موتور کرج

شرکت بهمن یکی از بزرگترین شرکت های تولید و واردات خودروی روز در ایران است. خودروهای این شرکت را بسیاری از مردم در ایران استفاده می کنند. به همین دلیل ممکن است شما هم از دارندگان مدل های مختلف از خودروهای این شرکت باشید. اگر اینطور است و در شهر کرج با مشکل خودرویی مواجه شدید می توانید با امداد خودرو بهمن موتور کرج تماس بگیرید.

شماره امداد خودرو بهمن موتور کرج

09102675198

تمامی تماس ها به صورت 24 ساعته، در هفت روز هفته توسط همکاران پاسخ داده می شود و اقدامات لازم به صورت سریع در جهت ارائه خدمات لازم انجام خواهد شد.

آشنایی با گروه بهمن و بهمن موتور

تاریخچه ایجاد و تاسیس شرکت بهمن به سال 1331 با ایجاد شرکت ایران خلیج کو میرسد. اوایل آغاز به کار این شرکت خبری از تولیدات خودرویی و موارد مرتبط نبود، اما در سال 1338 این شرکت توانست وانت های سه چرخ را به تولید برساند.

با شروع تولیدات مختلف این شرکت، تغییرنام هایی نیز به صورت دوره ای برای شرکت بهمن صورت می گرفت. در نهایت در سال 1378 نام این شرکت به گروه بهمن تغییر پیدا کرد.

امروزه بهمن موتور نیز یکی از زیر مجموعه های این شرکت می باشد که به صورت جدی روی بحث تولید خودرو و واردات خودروهای مختلف فعالیت می کند.

در حال حاضر گروه بهمن از خودروهای سبک تا سنگین ساخت داخل یا وارداتی را روانه بازار خواهد می کند.

امداد خودرو بهمن موتور کرج

امداد خودرو بهمن موتور کرج با داشتن تیمی از متخصصان در زمینه های مختلف نظیر: تعمیر خودرو به صورت جزئی یا کامل، جا به جایی و انتقال خودرو، سوخت رسانی و… آماده ارائه خدمات می باشد.

چرا باید از خدمات این تیم استفاده کرد؟

  • ارائه خدمات مناسب با نیاز و مشکل خودروی افراد
  • قسمت های مشخص شده توسط مراجع قانونی
  • فعالیت شبانه روزی در تمامی ایام سال
  • داشتن ابزارهای لازم برای تمامی برندها
  • داشتن خودروهای مختلف برای خدمات انتقال خودرو و یدک کش
  • وجود تعمیرکاران حرفه ای برای تعمیر تخصص
  • داشتن تعمیرگاه تخصصی
  • و بسیاری از دلایل دیگر که با استفاده از خدمات ما با آن ها آشنا خواهید شد.

قابل توجه رانندگان محترم، برای دریافت هرگونه خدمات مشخص شده امداد خودرو بهمن موتور کرج، تنها با شماره های مشخص شده در این نوشته یا دیگر بخش های سایت با ما در ارتباط باشید.

تماس با کارشناس