امداد کرج 24
امداد خودرو کرج و مکانیک سیار

نحوه تنظیم کولر پژو پارس

نحوه تنظیم کولر پژو پارس

،در گرمای تابستان وجود کولر برای خودرو یکی از نیازهای ضروری می باشد. این نیاز امروزه به علت گرمی بیشتر هوا بیشتر از بیش به چشم می آید.
خودروهای مختلفی وجود دارد که از آپشن کولر بهره مند هستند و برای تنظیم کولر نیاز به انجام کار سختی نیست.
اما صاحبین خودروی پژو پارس به دلیل پیچیدگی تنظیم کولر، به دنبال آموزش نحوه تنظیم کولر پژو پارس می باشند. به همین علت ما در ادامه این موضوع را مورد بررسی قرار میدهیم.

چگونه کولر پژو پارس را روشن کنیم؟

قبل از اقدام به روشن کردن کولر در این خودرو به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید، در صورتی که خودرو در محلی گرم یا زیر نور آفتاب پارک شده ابتدا به باز کردن شیشه ها پرداخته سپس کولر را روشن کنید.
انجام این کار برای گردش جریان هوا و خروج گرمای قبلی از خودرو می باشد، پس از چند دقیقه می توانید شیشه های ماشین را بالا ببرید.

دکمه روشن کردن کولر پژو پارس

برای روشن کردن کولر، لازم است تا دکمه ac را فشار دهید. با انجام این عمل، کولر ماشین شما روشن شده و دمای خودرو را کاهش خواهد داد.

تنظیم دمای کولر پژو پارس

پس از اینکه کولر را روشن کردید، با چرخاندن دکمه تنظیم هوا می توانید میزان خنکی مورد نظر را تعیین کرده.
هرچه دکمه تنظیم به سمت رنگ آی بیشتر به حرکت درآورده شود، باد خنک تری در اختیار شما گذاشته می شود.

نحوه استفاده از کولر پژو پارس

در این مقاله بررسی کردیم که نحوه تنظیم و استفاده از کولر پژو پارس به چه شکلی می باشد.
این موضوع ممکن است بر اساس سال تولید خودرو کمی متفاوت باشد اما به صورت کلی روش انجام این کار یکسان یا مشابه بوده و تغییر خاصی ندارد.

چرا باید از کولر خودرو استفاده کنیم؟

در فصل گرما دما در حالت عادی به حدی می رسد که این موضوع می تواند بر روی سلامتی افراد تاثیر منفی بگذارد.
دما در فصول گرم در داخل خودرو بسیار بیشتر و رنج آورتر از بیرون از خودرو می باشد.
دلایل به وجود آمدن گرمای زیاد در خودرو، نبود گردش هوا به صورت مناسب و آهنی بودن بخش زیادی از قسمت های مختلف خودرو به همراه کارکرد موتور و تولید گرما توسط آن می باشد.

علاوه بر بحث سلامتی، استفاده از خودروی بدون کولر باعث نارضایتی سرنشینان و حتی خود راننده است چرا که گرما روی اعصاب و روان افراد تاثیر می گذارد و ممکن است در ترافیک و… باعث ایجاد صحبت های ناخوش آیند و… شود.

بررسی کولر ماشین

در فواصل مختلف زمانی کولر بسیاری از خودروها ممکن است دچار مشکلاتی شده و نیازمند تعمیر باشد. در صورت نیاز می توانید به تعمیرگاه های لازم مراجعه کرده یا از تیم های امداد خودرو کمک بگیرید.
تیم امداد خودرو کرج با داشتن متخصصین لازم در زمینه های مختلف آماده ارائه خدمات مختلف منجمله تعمیر و تنظیم کولر در خودروهای مختلف می باشد.

تماس با کارشناس