امداد کرج 24
امداد خودرو کرج و مکانیک سیار

خرید ماشین زیر 100 میلیون تومان / بهترین خودرو 100 میلیونی

خرید ماشین زیر 100 میلیون تومان / بهترین خودرو 100 میلیونی

وضعیت اقتصادی مردم در سال های اخیر به همراه گرانی قیمت خودرو از دلایل مهم برای جستجوی خودروی ارزان قیمت می باشد. در این مقاله از امداد خودرو کرج بهترین خرید ماشین زیر 100 میلیون تومان را به شما معرفی خواهیم کرد.

ماشین زیر 100 میلیون تومان

اول از همه باید به این نکته توجه داشت که با 100 میلیون تومان نمی توان خودروی نو تهیه کرد و باید به دنبال خودرو های دست دوم و کهنه باشید.

دوو، ماتیز

اولین خودروی زیر 100 میلیون تومان در این لیست دوو ماتیز کره ای است. این خودرو که ساخت آن به سال 80 بر میگردد در حال حاضر با قیمت حدودی 90 تا 100 میلیون تومان قابل خرید است.

پیکان، سدان

اگر بخواهیم خودروی جدیدتری تهیه کنیم شاید پیکان 83 گزینه ای باشد که بتوان با با مبلغ حدودی 100 تومان در بازار ایران تهیه کرد.

رنو پی کی

پی کی یکی از خودروهایی است که اگر بودجه چندان بالایی ندارید می توانید با قیمت حدودی 50 تا 60 تومان یکی از این مدل را که ساخت 83 باشد تهیه نمایید.

پراید

از محبوب ترین ماشین های ارزان در ایران پراید است، دلیل محبوبیت این خودروی ایرانی قیمت آن نسبت به سایر خودروهای قابل تهیه در ایران است. این خودرو که چندسالی است از رده خارج شده را شاید بتوان با قیمت نزدیک به صد میلیون تهیه کرد. البته مدل های قدیمی و نزدیک به سال 83 آن را.

پژو ۴۰۵ GLX بنزینی

یکی از خودروهای خوب در ایران 405 است. اگر میخواهید هم هزینه کمی کنید و یک ماشین زیر صد میلیون میلیون تومان تهیه کنید و هم مدل دهن پرکنی از نظر ظاهری باشد، میتوانید 405 مدل 80 را با 100 میلیون تومان تهیه کنید.

پژو آر دی

خودرو آر دی که از نظر ظاهری به پژو و از نظر موتوری پیکان است را در بازار به صورت دست دوم با قیمت حدودی 90 تا صد تومن می توان برای خرید پیدا و تهیه کرد.

ام وی ام 110

البته اگر این خودرو را ندیده اید بهتر است قبل از اینکه با اسم و برند آن تصمیم گیری کنید یک بار تصویر آن را مشاهده کنید. اگر تصمیم نهایی به تهیه این خودرو دارید مدل 1385 آن با قیمت 70 تا 80 تومن در بازار یافت می شود.

پژو، روآ

تقریبا همان خودروی آر دی می باشد اما از نظر فنی کارکرد به نسبت بهتری دارد. با 80.000.000 الی 85.000.000 تومان می توانید نسبت به خرید این ماشین اقدام کنید.

پراید، هاچ بک

آخرین ماشین زیر 100 میلیون تومان در این لیست متعلق است به پراید هاچبک مدل 75، شما این مدل ماشین را می توانید با هزینه حدودی 80 تا 90 تومنی پیدا و خریداری کنید.

بهترین خودرو 100 میلیونی

در بالا لیستی از خودروهای زیر 100 میلیون تومان را به شما معرفی کردیم تا در صورتی که نمی توانید هزینه بالایی انجام دهید شاید از نظر انتخاب و اطلاعات به شما کمک کوچکی کرده باشیم.

با توجه به اینکه برای هر فرد امکانات و داشتن شرایطی از خودرو مهم است و همچنین ممکن است خودروی سالمی با مدل معرفی شده پیدا نکنید ما نمی توانیم مدل خاصی را برای تهیه به شما پیشنهاد کنیم.

نکات نهایی و توجهات

توجه کنید که این خودروها به دلیل دست دوم بودن و کارکردی که طی 15 الی 20 سال اخیر داشته اند ممکن است از نظر فنی مشکلات مختلفی را دارا باشند.

پس حتما در صورت پیدا کردن مدل های مشابه هنگام خرید خودرو را از نظر شرایط مختلف بررسی کرده و سپس در صورت صلاح دید نسبت به خرید اقدام کنید.

مجموعه امداد کرج24 مسئولیتی در قبال انتخاب شما یا هزینه ندارد، هزینه ها بر اساس آگهی هایی که در تاریخ درج مقاله برای فروش این مدل خودروها درج شده اند تهیه و تنظیم شده است.

تماس با کارشناس