امداد کرج 24
امداد خودرو کرج و مکانیک سیار

ماشین ارزان چی بخرم؟ / ارزانترین ماشین بعد از پراید

ماشین ارزان چی بخرم؟ / ارزانترین ماشین بعد از پراید

به گزارش امداد خودرو کرج، افزایش قیمت خودرو با توجه به تولید کم و تقاضای زیاد به همراه افزایش نرخ ارز مردم را به سمتی برده است تا به دنبال خرید ماشین ارزان قیمت باشند.

پراید یکی از انتخاب های اصلی مردم بود که دیگر از حالت تولید خارج شده و یا بسیاری به دلایل مختلف دوست ندارند از این خودرو استفاده کنند به همین دلیل ممکن است برای شما هم سوال شده باشد که ماشین ارزان چی بخرم؟ و یا ارزانترین ماشین بعد از پراید چیست؟

ماشین ارزان چی بخرم؟

اول از همه باید دانست میزان بودجه ای که شما برای خرید خودرو در نظر دارید چقدر است؟ حالا پس از بودجه انتظارتان از خودروی موردنظرتان چیست؟

با مشخص کردن این موارد تا حد زیادی مشخص می شود که چه خودرویی مناسب شما می باشد. یا اصلا شاید خودرویی با این مبلغ و انتظار برایتان قابل خرید نباشد.

ما سعی کرده ایم در این مقاله به گونه ای بررسی خود را به شما ارائه دهیم که هم قیمت خودروها مشخص شده باشد و هم امکانات، تا راحت تر انتخاب خود را انجام داده و یا تحقیقات خود را به صورت دقیقتر کامل کنید.

ارزانترین ماشین بعد از پراید چیست؟

به سراغ لیست خودروها برویم تا ارزان ترین خودروها را به جز پراید را با هم دیگر پیدا کنیم.

تیبا

به عنوان اولین خودرویی که می خواهیم در این مقاله معرفی کنیم تیبا از گروه سایپا را انتخاب کردیم. تیبا خودرویی است که شرکت سایپا به صورت کاملا اختصاصی از صفر تا صد آن را طراحی و تولید کرده است.

تیبا را میتوان از نظر ظاهری و شیک بودن نسبت به پراید بسیار بیشتر تصور کرد.

علاوه بر این، تیبا از نظر قدرت و امنیت نیز برتری بالاتری نسبت به خودروی پراید دارد.

دنا پلاس

از دیگر خودروهایی که با قیمت پایین می توان خریداری کرد خودرو دنا پلاس است، این خودرو را می توان سری جدید دنا دانست که از سال 1401 دیگر تولید نخواهد شد.

شاهین

شاهین نیز ماشین ارزانی می باشد که می خواهیم در این لیست به شما معرفی کنیم. شاهین یک خودروی نسبتا جدید ایرانی می باشد که معرفی آن در سال 1397 صورت گرفت.

اوایل قرار بود این ماشین با نام رهام روانه بازار شود اما شباهات ظاهری این خودرو به پرنده شاهین باعث تغییر نام آن شد.

ارزان ترین خودروی خارجی در بازار ایران

تویوتا کرولا

یکی از خودروهای ارزان که فروش بسیار زیادی داشته و می توان گفت خودروی پرفروش جهان است، تویوتا کرولا می باشد.
اگر شما هم به دنبال خرید یک خودرو ارزان خارجی هستید این ماشین می تواند یکی از انتخاب هایتان باشد.

رنو کپچر

اگر می خواهید هم هزینه زیادی نکنید و هم خودرویی تهیه کنید که از نظر کیفیت بتوان آن را یک خودروی خوب دانست به شما رنو کپچر را معرفی می کنیم.

کیا پگاس

خودروهای اقتصادی زیادی در بازارهای خارجی وجود دارند اما کیا پگاس را می توان خودرویی اقتصادی دانست که در بازار ایران به راحتی قابل تهیه به صورت صفر می باشد.

سوالات متداول

خودروهای معرفی شده در این لیست نو هستند یا دست دوم؟

خودروهای ایرانی معرفی شده داخل این مقاله در زمان نوشتن به صورت صفر در بازار وجود دارند و هیچ خودروی ایرانی دست دومی در مقاله معرفی نخواهد شد.
اما خودروهای خارجی معرفی شده اکثرا به صورت دست دوم می باشند.

خودروهای دیگری جز خودروهای این لیست مناسب خرید در بازه قیمتی پایین نیستند؟

خیر، قطعا خودرهای بیشتری وجود دارند که میتوان آن ها را با قیمت مناسب خریداری کرد، ما به دلیل اینکه نمی توانیم در یک مقاله لیست تمامی این ماشین ها را درج کنیم تنها در هر بخش چند خودرو را برای شما معرفی کرده و در مورد آن توضیح دادیم.

تماس با کارشناس